Vanliga frågor och svar
Vill du veta mer om Hundskogen Pargas`?
1. Vilka betalningsmetoder accepteras på bokningssidan?
Bokningar som görs via bokningssidan Slotti kan betalas antingen via internetbank, vanliga bank-och kreditkort eller Mobilepay.
2. Jag besöker ofta hundskogen i Pargas. Är det möjligt att köpa ett seriekort?
Seriekortet är ett bra alternativ om du ofta är ute på äventyr i skogen. Du kan också spara lite pengar genom att köpa ett seriekort för fem besök. :)
3. Säljer ni presentkort?
Ja, det gör vi! Du kan köpa ett presentkort till hundskogen bekvämt via bokningssidan. Presentkort finns för 1 x 50 minuters skogstur och 3 x 50 minuters skogsturer.
4. Kan jag använda grillen som finns i skogen?
Du kan få tillgång till grillen genom att boka en skogsresa som inkluderar användning av grillen. Detta är alltid ett längre skogsbesök av brandsäkerhetsskäl. Du hittar det på bokningswebbplatsen som en separat produkt. Du hittar också priserna för skogsbesök som inkluderar användning av en grill i prislistan.
5. Min hund blev sjuk och vi har en bokning för en skogsbesök, vad ska jag göra?
Du kan bara komma in i hundskogen med en frisk hund. Även om bokningen är bindande kan du boka om en gång. För att flytta din bokning, ring Paula på 0400 521478.
6. Jag vill utnyttja Smartum / Edenred / Epassi, hur gör jag det?
Kontrollera bokningsstatusen på bokningswebbplatsen och kontakta Paula antingen via telefon eller e-post.
7. Min tik började löpa, kan vi besöka hundskogen?
Tyvärr kan man inte besöka hundskogen med en tik som har löptiden, inte ens med löpbyxor på.
8. Finns det belysning i hundskogen?
Det finns inga lampor i hundskogen. Vi rekommenderar därför att du tar med dig din egen pannlampa om du ska ut efter solnedgången.